Geoblog.pl    BorsukWro    Podróże    Etiopia ekspresem (10dni) - styczeń/luty 2013    Addis - Ostatni dzień w Etiopii

Addis - Ostatni dzień w Etiopii

Etiopia
Etiopia, Addis Abeba

Rano rybny market w Hawassa – nawet tutaj rząd pobiera opłaty, całe szczęście 90br od dwóch osób to nie jest dużo. Fajne łódki z rybakami, dookoła potężne ptaki marabuty. Niestety byliśmy po śniadaniu, więc nie skusiliśmy się na smażone dorady. Cały dzień jazda – w pewnym momencie wjeżdża się na drogę do portów w Dżibuti – potężny sznur ciężarówek w obie strony, 72km masakry. W Addis hotel Ras, gdyby nie muzyka dudniąca z pobliskiem imprezowni może by było nawet znośnie. Szwendamy się po mieście, oglądamy pamiątki – ceny kosmiczne, towar nijaki łamane przez słaby.
Nie wiem czy to wysokość, zatrucie jedzeniem, malarone, ale kładzie mnie do łóżka, dreszcze zimna, na przemian z gorącem i w ogóle ble. Omija mnie wesele w naszym hotelu – panna młoda śliczna, fotograf z Canonem 5Dmk3, na ślub jechali specjalnym kabrioletem ściąganym z Dubaju, ot zapewne typowa Etiopska bieda :)

Jutro już powrót do PL, taka to expresowa przejażdżka

wnieznane
wnieznane - 2013-02-22 05:34
Przeczytałem! Interesujący opis,ciekawe zdjęcia. Czekam na kolejne wyprawy i ich opisy.

P_i_E
P_i_E - 2013-03-12 11:10
Cześć Artur
Pamiętasz nas z hotelu w Jinka mieliśmy sąsiednie pokoje i byliśmy razem wieczorem na piwie?.
Przeczytaliśmy twoją relację. Fajny opis, szkoda że nie ma jeszcze zdjęć.
Odezwij się na priva. Może rzeczywiśnie następną podróż uda się zorganizować razem. Tak jak wspominaliśmy planujemy Birmę w lutym przyszłego roku.

Pozdrawiam

P_i_E
P_i_E - 2013-03-12 11:13
O rany.
Przecież są zdjęcia. Pędzę oglądać.